وبینار استراتژی‌های میلیونی (16 مرداد)
روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
به زودی تاریخ جدید وبینار اعلام می شود.
درخواست مشاوره ثبت نام در کربن پلاس (ویژه دوره کربن)
صرافی توبیت (Toobit) جدیدترین و بهترین صرافی برای ایرانی ها
لوگو آکادمی شامی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ورود / عضویت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو آکادمی شامی
ورود / عضویت
مطالب اخیر
انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
بروزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۲

ثبت نام در دوره رایگان کربن

سیگنال ارز دیجیتال

انتشار: مهشید خطیبی نژاد
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
سیگنال ارز دیجیتال

امروزه با بالا رفتن دانش و تجربه انسان ها در زمینه معامله گری، تریدرهای زیادی در حال ارائه خدمات به معامله گرهای کم تجربه تر هستند. یکی از این خدماتی که ارائه می دهند دادن سیگنال ارز دیجیتال و فارکس است. در ادامه مفصل به این موضوع می پردازیم.

ارز دیجیتال چیست؟

قبل از این که به سراغ صحبت درباره سیگنال ارز دیجیتال برویم کمی درباره ماهیت خود ارز دیجیتال حرف بزنیم. این مسائل شاید در معامله هایی که انجام می دهید کاربرد آنچنانی نداشته باشند ولی دانستن آن ها لازم است و بهتر است که بدانید در چه بازاری با چه ماهیتی دارید فعالیت می کنید.

ارزهای دیجیتال، رمزارزها یا کریپتوکارنسی ها یک نوع دارایی دیجیتالی هستند که قابل لمس و فیزیکی نیستند. شما این دارایی را می توانید در کیف پول های مجازی خود مانند تراست ولت، متا مسک و .. نگهداری کنید. (که البته توجه داشته باشید شما برای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، این دارایی خود را باید از کیف پول به صرافی های آنلاین انتقال دهید. کیف پول فقط برای نگهداری آن می باشد)

یکی از مهم ترین ویژگی های رمزارزها که باید بدانید این است که کاملا متمرکز هستند و اطلاعات شما مانند سیستم های بانکی در یک مکان ذخیره نشده است؛ که نشان دهنده امنیت بسیار بالا است.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

حالا می رسیم به سیگنال های کریپتو و ارز دیجیتال. از آنجایی که از علاقمندان به کریپتوکارنسی ها هستید احتمالا با عبارت “سیگنال ارز دیجیتال” نیز آشنایی دارید. اگر بخواهیم به صورت کوتاه و ساده این عبارت را تعریف کنیم باید بگوییم:

سیگنال ها نشانه هایی هستند که به فعالان بازارهای مالی (کریپتو، فارکس و …) و سرمایه گذاران این حوزه و کسانی که معامله گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده اند، کمک می کنند تا آن ها با استفاده از این علامت ها تصمیمات مناسبی بگیرند. چه تصمیم هایی؟ تصمیماتی برای خرید و فروش یا نگهداری ارزها.

مزایای سیگنال ارز دیجیتال

همانطور که گفتیم تریدرها با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال بهتر می توانند تصمیم بگیرند که چه زمانی، چه ارزی را بفروشند یا بخرند؛ به اصطلاح معامله کنند. استفاده از سیگنال ارز دیجیتال برای معامله مزایای زیادی دارد که تعدادی از آن ها را در ادامه بررسی می کنیم.

1. صرفه جویی در زمان با سیگنال ارز دیجیتال

یکی از نکات قابل توجه در استفاده از این سیگنال ها زمان شماست که صرفه جویی می شود. تصور کنید به جای این که خودتان بررسی کنید و تصمیم به گذاشتن حد ضرر و حد سود بگیرید یک فرد با تجربه تر از شما این کار را انجام می دهد و به صورت دقیق برای شما TP، Stop Loss، نقطه ورود و … مشخص می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از این سیگنال ها استفاده کنید.

2. کسب سود بدون تجربه

کسب سود بدون تجربه

شما با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می توانید سود کنید اما توجه داشته باشید که باید حداقل دانش پایه را بلد باشید. یعنی اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید قطعا به مشکل می خورید اما نیازی هم به حرفه ای بودن نیست. حرفه ای ها به شما سیگنال می دهند و شما فقط باید نحوه استفاده از آن را بلد باشید. تشخیص این که مثلا حد سود و ضرر را کجا قرار دهید نیازمند تجربه است. وقتی اول راهتان است و زمان زیادی برای آموزش خود می گذارید، می توانید از سیگنال ارز دیجیتال برای کسب سود استفاده کنید.

3. مناسب برای تازه کارها

اگر در حوزه معامله گری تازه کار هستید سیگنال ارز دیجیتال می تواند بسیار کمک کننده برای شما باشد. چرا که با این سیگنال ها تجربه شما بیشتر شده و و نیازی به روش آزمون و خطا نیست.

4. آموزش غیرمستقیم

شما وقتی هرروز یک ساعت مشخصی را به معامله گری از طریق سیگنال ارز دیجیتال می پردازید، ناخودآگاه در حال آموزش و تمرین آن هستید. به صورتی انگار دارید از یک استاد با تجربه درس میگیرید و این یک فرصت عالی برای برای یادگیری شماست.

معایب سیگنال ارز دیجیتال

در کنار مزایایی که سیگنال های ارز دیجیتال دارند می توان به معدود معایب آن نیز اشاره ای کرد:

1. قیمت بالا

بسیاری از پلتفرم های سیگنال دهی هزینه های زیادی برای عضویت دریافت می کنند. البته روی تجربه ای که در طول سال ها سختی و آزمون و خطا به دست آمده نمی شود قیمت گذاشت و رایگان ارائه دادن همه تجربیات دور از منطق است.

2. کلاهبرداری

ممکن است شما راضی به پرداخت هزینه شوید تا بتوانید از این سیگنال ها استفاده کنید اما متاسفانه افرادی هستند که تجربه و دانش زیادی در این زمینه ندارند و فقط برای دریافت پول، سیگنال های غیرمعتبر را به شما می دهند. حتما باید حواستان به اینگونه موارد نیز باشد تا سرتان کلاه نرود.

3. نداشتن کنترل روی سیگنال ارز دیجیتال

نداشتن کنترل

شما وقتی یک سیگنال ارز دیجیتال دریافت و از آن استفاده می کنید، دیگر سود و ضرر آن به شما بستگی ندارد و کاری از دست شما بر نمی آید.

سیگنال ارز دیجیتال چگونه تعیین می شود؟

سیگنال ارز دیجیتال با توجه به آن شخص و تریدری که این سیگنال ها را برای شما آماده می کند دو نوع مختلف دارد. بعضی از سیگنال ها بر اساس تحلیل تکنیکال هستند و برخی دیگر بر اساس تحلیل فاندامنتال. آن معامله گر طبق بررسی و تحلیل هایی که انجام می دهد سگنال هایی به شما می دهد که اگر خودتان تحلیل بلد نیستید می توانید از آن ها استفاده کنید.

چگونه به سیگنال ارز دیجیتال اعتماد کنیم؟

یکی از نگرانی هایی که ممکن است برای شما به وجود بیاید اعتماد به سیگنال ارز دیجیتال است؛ که البته نگرانی بی موردی نیست. شما نباید به هر شخص و سیگنال هایش اعتماد کنید. امروزه تریدرهای با تجربه زیادی وجود دارند که خدمات سیگنال دهی ارائه می دهند. اما شما این حق را دارید که تحقیق کنید و با توجه به اعتبار و تجربه آن شخص او را انتخاب کنید. چرا که بحث سرمایه شماست چه کم و چه زیاد.

نحوه استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

وقتی بهترین صرافی را برای معاملات خود انتخاب کردید، برای استفاده از این سیگنال ها شما باید یک دانش ابتدایی در این زمینه داشته باشید و معنی اصطلاحات استفاده شده را بدانید که با برخی از این اصطلاحات در این مقاله آشنا می شوید. بعد از این که این اصطلاحات را یاد گرفتید تنها کاری که باید انجام دهید اجرا کردن سیگنال هاست.

یک نکته را باید در نظر بگیرید؛ اگر میخواهید برآیند مثبت به دست آورید و در طول یک بازه زمانی (برای مثال در یک ماه) سود کنید بهتر است همه سیگنال های فرد مورد نظر خود را انجام دهید. اگر مثلا به نصف سیگنال ها عمل کنید ممکن است سیگنال های پرسود را از دست بدهید.

چگونه بهترین کانال سیگنال دهی را انتخاب کنیم؟

یکی از پلتفرم هایی که در کشور ما برای انتشار این سیگنال ها کاربرد دارد، تلگرام است. با توجه به امکاناتی که کانال ها و گروه های تلگرامی دارند بهترین گزینه برای انتشار این سیگنال ها هستند. پیشنهاد ما این است که همزمان از چند کانال سیگنال دهی (چند معامله گر با سیگنال های متفاوت) استفاده نکنید.

برای این که بتوانید بهترین کانال سیگنال دهی را انتخاب کنید اول باید یک تریدر حرفه ای و با تجربه پیدا کنید که خدمات سیگنال دهی نیز داشته باشد. سپس نظرات کاربران و مخاطبان او را بررسی کنید و با توجه به آن ها می توانید از سیگنال های او استفاده کنید.

کانال سیگنال دهی آکادمی شامی

کانال سیگنال دهی تلگرام آکادمی شامی

متخصصین آکادمی شامی با سال ها تجربه و آزمون و خطا توانسته اند دانش خود را به مرحله ای برسانند که با تحلیل های خود بهترین سیگنال ها را در حوزه کریپتو به شما علاقمندان ترید ارائه کنند؛ که البته این سیگنال ها زیر نظر جناب آقای بهزاد شامی مدیر عامل آکادمی، ارائه می شوند.

عضویت رایگان در کانال سیگنال دهی آکادمی شامی

کانال سیگنال دهی آکادمی شامی در چه زمینه ای سیگنال می دهد؟

سیگنال هایی که در این کانال تلگرامی دریافت می کنید سیگنال های مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتو و فارکس هستند. اگر دقیق تر بخواهیم توضیح دهیم این کانال سیگنال های معاملات اسپات و معاملات فیوچرز و همچنین سیگنال های مربوط به جفت ارزهای فارکس را به شما می دهد.

چرا به کانال سیگنال ارز دیجیتال آکادمی شامی اعتماد کنیم؟

اگر این سوال، سوال شما هم هست به شما تیریک می گوییم. پرسیدن این سوال به این معناست که شما به هر کسی اعتماد نمی کنید و حساسیت به خرج می دهید. سیگنال هایی که در کانال ما منتشر می شوند سیگنال هایی هستند که آقای بهزاد شامی مدیر عامل آکادمی با سابقه سال ها معامله گری و ترید، خود از آن ها استفاده می کند.

Winrate کانال سیگنال دهی آکادمی شامی چقدر است؟

برای نمونه آمار ماه اخیر را برایتان می گذاریم تا بتوانید خودتان دقیق تر ببینید Winrate کانال چند درصد است.

Winrate کانال سیگنال دهی آکادمی شامی

چه مولفه هایی در سیگنال های این کانال مشخص می شود؟

  • در کانال سیگنال دهی آکادمی شامی نام ارزی که باید خرید و فروش شود مشخص می شود.
  • همچنین نقطه ورورد را به شما دقیق می گوییم؛ یعنی آن قیمتی که باید ارز را خریداری کنید.
  • مورد بعدی که در این سیگنال ها برای شما مشخص می شود تارگت است. تارگت یا حد سود یا Take Profit یا TP یعنی جایی که باید ارز مشخص شده را بفروشید و با سود از بازار خارج شوید.
  • یکی از موارد مهم در سیگنال ارز دیجیتال، حد ضرر است. ما برای شما حد ضرر Stop Loss یا SL تعیین می کنیم تا اگر به سود نرسیدید با کمترین ضرر از بازار خارج شوید.
  • ریسک و لوریج را نیز مشخص می کنیم تا بهتر بتوانید سرمایه خود را مدیریت کنید.

نحوه عضویت رایگان در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال آکادمی شامی

برای عضویت در کانال سیگنال دهی رایگان آکادمی شامی کافی است روی عکس زیر بزنید تا وارد کانال شوید. فعلا عضویت در این کانال رایگان است و می توانید از سیگنال های پرسود آن استفاده کنید.

عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال

با بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در سایت آکادمی شامی، می توانید همه اطلاعات لازم برای شروع و حرفه ای شدن در حوزه معامله گری را به دست بیاورید. پیشنهاد ما به شما استفاده از آموزش رایگان کربن است. سرفصل ها و اطلاعات بیشتر درباره این آموزش را در این صفحه بخوانید. همچنین اگر نیاز به مشاوره دارید مشاوران آکادمی شامی آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما هستند. برای درخواست مشاوره، فرم زیر را پر کنید.

لطفا به این صفحه امتیاز دهید

درخواست مشاوره رایگان

اشتراگ گذاری مطلب:

سرفصل های مطلب

دیدگــــاه کاربــران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت اطلاعات جهت ثبت نام

بعد از تکمیل این فرم همکاران ما به زودی و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و می توانید از مشاوران ما یک آفر عالی جهت ثبت نام در وبینار دریافت کنید.

درخواست مشاوره رایگان ثبت نام در کربن پلاس

با تکمیل این فرم همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و یک تخفیف فوق العاده برای شما در نظر می گیرند.

×
ورود / عضویت
لطفا شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید (مثال: 09190000000) - ممکن است کد تایید ارسال شده در قسمت اسپم پیامک های شما قرار گیرد.
ورود شما به معنای پذیرش شرایط و قوانین می باشد