وبینار استراتژی‌های میلیونی (16 مرداد)
روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
به زودی تاریخ جدید وبینار اعلام می شود.
درخواست مشاوره ثبت نام در کربن پلاس (ویژه دوره کربن)
صرافی توبیت (Toobit) جدیدترین و بهترین صرافی برای ایرانی ها
لوگو آکادمی شامی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ورود / عضویت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو آکادمی شامی
ورود / عضویت
مطالب اخیر
انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱
بروزرسانی: ۱۳ آذر ۱۴۰۲

ثبت نام در دوره رایگان کربن

بهترین جایگزین صرافی کوکوین با 7 دلیل

انتشار: علی اکبری
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱
بهترین جایگزین صرافی کوکوین با 7 دلیل

این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان بازار ارز دیجیتال و فارکس این است که بهترین جایگزین صرافی کوکوین کدام صرافی است؟ در این مقاله بهترین جایگزین صرافی کوکوین را برای شما معرفی می‌کنیم و مزایا و معایبی که صرافی بینگ ایکس به عنوان بهترین جایگزین صرافی کوکوین دارد را برایتان بیان می‌کنیم تا با خیال راحت به سراغ صرافی جایگزین کوکوین بروید.

تکرار تاریخ بایننس این‌بار برای کوکوین

ایرانی‌ها از جمله افرادی هستند که همیشه چالش‌ها زودتر از بقیه کشورها به سمتشان سرازیر می‌شود که البته دلیل این موضوع عمدتا به‌خاطر شرایط سیاسی حاکم بر جامعه می‌باشد. اکثر شرکت‌ها به‌خاطر حمایت از قانون تحریم‌های آمریکا دست به اقداماتی می‌زنند که گریبان ایرانیان را بیشتر از سایر کشورها می‌گیرد.

این موضوع تا جایی پیش رفته است که بسته‌های تحریمی آمریکا بر روی بازار ارز دیجیتال و صرافی‌ها نیز تاثیر گذاشته و برخی صرافی‌های معتبر اجازه فعالیت به ایرانیان را نمی‌دهند و اگر متوجه این قضیه شوند که کاربر ایرانی درحال استفاده از خدمات باشد به احتمال زیاد حساب شخص را به‌طور کامل بلوکه می‌کنند.

اگر به گذشته برگردیم متوجه می‌شویم که برترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی صرافی بایننس قبلا این سخت‌گیری را در مورد کاربران ایرانی انجام داده بود و الان نیز این موضوع ادامه دارد و کاربران ایرانی نمیتوانند در این صرافی فعالیت کنند. در ادامه به موضوع بهترین جایگزین صرافی کوکوین خواهیم پرداخت.

بهترین جایگزین صرافی کوکوین
بهترین جایگزین صرافی کوکوین

البته افرادی هستند که با احراز هویت از کشورهای دیگر در این صرافی کار می‌کنند ولی موضوعی که مطرح است اکثریت مردم نمی‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند و به نوعی از خدمات این صرافی محروم هستند. به‌طور کلی می‌شود گفت که عموما کاربران ایرانی از این صرافی محروم هستند و نمی‌توانند در این صرافی اقدام به خرید و فروش و معامله کنند.

براساس شنیده‌ها در تاریخ نگارش این مقاله این‌بار نیز تاریخ تحریمی و سخت‌گیری صرافی‌ها دوباره تکرار می‌شود و بنا به شنیده‌ها صرافی کوکوین در آینده‌ای نزدیک قصد دارد که احراز هویت را برای کاربران اجباری کند و این یعنی کوچ همگانی از صرافی کوکوین به صرافی دیگر که احراز هویت اجباری نداشته باشد.

در صورتی که این ماجرا صحت داشته باشد قطعا کاربران ایرانی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد و این موضوع باعث می‌شود تا ایرانیان به فکر مهاجرت به صرافی دیگری باشند و صرافی جایگزینی برای معاملات اسپات خود انتخاب کرده و به دنبال بهترین جایگزین صرافی کوکوین باشند.

(امروز و در تاریخ 13 آذر 1402 این موضوع محقق شده و برای فعالیت در صرافی کوکوین نیاز به احراز هویت می باشد.)

براساس رتبه‌بندی سایت کوین مارکت کب تا این تاریخ صرافی کوکوین در معاملات فیوچرز سهم خیلی کمتری نسبت به رقبا دارد و این یعنی بیشتر فعالان بازار ارز دیجیتال ترجیح می‌دهند معاملات فیوچرز خود را در صرافی دیگری انجام دهند. اما باید توجه داشت که در معاملات اسپات این صرافی کاربر و سهم خوبی را به خودش اختصاص داده و در رتبه‌های بالا قرار دارد.

حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که در صورت نیاز به مهاجرت به صرافی دیگر کدام صرافی می‌تواند بهترین جایگزین صرافی کوکوین باشد تا این امکان وجود داشته باشد که در آن صرافی معاملات اسپات انجام داد؟ در ادامه صرافی بینگ ایکس را برایتان معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین جایگزین صرافی کوکوین را بشناسید.

بهترین جایگزین صرافی کوکوین برای اسپات و فیوچرز
صرافی بینگ ایکس برای معاملات اسپات و فیوچرز

بهترین جایگزین صرافی کوکوین برای اسپات و فیوچرز کدام است؟

شاید برایتان سوال باشد که صرافی جایگزینی برای کوکوین می‌شود پیدا کرد یا خیر؟

جواب قطعا مثبت است؛ روزی که ما صرافی بایننس را بهترین صرافی می‌دانستیم با اعمال تحریم و احراز هویت اجباری، فورا صرافی کوکوین جایگزین آن شد و مردم به سمت صرافی کوکوین کوچ کردند. در حال حاضر هم این داستان ادامه دارد و برای صرافی کوکوین نیز تکرار می‌شود و در صورت اجباری شدن احراز هویت قطعا شاهد مهاجرت همگانی ایرانی‌ها به صرافی دیگری خواهیم بود. این موضوعی است که قطعا اتفاق خواهد افتاد و شکی در آن نیست.

در ادامه دلایل انتخاب صرافی بینگ ایکس را به عنوان بهترین جایگزین صرافی کوکوین برایتان خواهیم گفت تا با ثبت نام در این صرافی بتوانید با خیال راحت ترید کنید. اگر به ترید علاقه دارید و نمی‌دانید چطور ترید کنید پیشنهاد میکنیم در دوره رایگان آموزش معامله گری کربن را ثبت نام کنید.

چرا صرافی بینگ ایکس بهترین جایگزین صرافی کوکوین می‌باشد؟

سوالی که شاید ذهن شما و هر تریدری را درگیر کند این است که بین این همه صرافی چرا این بار صرافی بینگ ایکس؟ چرا صرافی بینگ ایکس می‌تواند بهترین جایگزین صرافی کوکوین باشد؟ مگر صرافی بینگ ایکس چه مزایایی دارد که باید بهش اعتماد کرد و در این صرافی فعالیت کرد؟ آیا این صرافی همه آیتم‌هایی که باید یک صرافی خوب داشته باشد را دارد؟ آیا حجم معاملات این صرافی خوب است و می‌شود ارز خریداری شده را راحت‌تر به فروش رساند؟ میزان عرضه و تقاضا در این صرافی به حدی است که سرمایه خود را در آن وارد کرده و شروع به فعالیت کنیم؟

این سوالات و خیلی سوالات دیگری هستند که در ادامه جواب تک تک آن‌ها را برایتان خواهیم گفت تا دلیل قانع کننده‌ای برای انتخاب این صرافی داشته باشیم. حتما برای انتخاب صرافی باید دلایل قانع کننده‌ای داشته باشیم تا آن صرافی را انتخاب و در آن شروع به کار ترید کنیم.

در ادامه ما دلایل اینکه چرا باید این صرافی را انتخاب کنیم را خواهیم گفت تا شما هم با این موارد آشنا شوید و بدانید که صرافی بینگ ایکس چه مزایایی برای ما کاربران ایرانی دارد و باعث می‌شود که ما آن را به عنوان بهترین جایگزین صرافی کوکوین انتخاب کنیم.

7 دلیل برای انتخاب صرافی بینگ ایکس
7 دلیل برای انتخاب صرافی بینگ ایکس

7 دلیل برای انتخاب صرافی بینگ ایکس به عنوان بهترین جایگزین صرافی کوکوین

1- قابلیت وصل شدن به تریندینگ ویو

درسته؛ صرافی بینگ ایکس این قابلیت را دارد که حسابتان را به تریندینگ ویو وصل کنید و در معاملات بعدی دیگر نیازی نباشد که دوباره به صرافی مراجعه کنید. وصل شدن صرافی به تریدینگ ویو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بدون وارد شدن به سایت صرافی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنید. به جرات می‌شود گفت که این امکان یکی از مهم‌ترین و برترین امکاناتی است که یک صرافی می‌تواند داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اتصال بینگ ایکس به تریدینگ ویو – آموزش نحوه اتصال بینگ ایکس به تریدینگ ویو + ویدیو

حالا شاید از خودتان بپرسید که چرا؟ مگر چه اتفاق خاصی می‌افتد که ما بتوانیم صرافی را به تریدینگ ویو وصل کنیم؟ جواب کاملا مشخص است؛ همانطور که می‌دانید تریدینگ ویو به آی پی ایران حساس نیست و خدماتش به صورتی است که در حال حاضر با ایرانیان مشکلی ندارد و شما می‌توانید با وصل کردن صرافی به تریدینگ‌ویو بدون دغدغه خرید و فروش کنید، بدون اینکه هیچ نرم افزار دور زننده آی پی نصب کرده باشید.

تا اینجا یکی از دلایل مهم اینکه چرا صرافی بینگ ایکس بهترین جایگزین صرافی کوکوین است را برای شما گفتیم که در ادامه به بقیه موارد اشاره می‌کنیم.

ثبت نام در دوره آموزش صرافی بینگ ایکس
ثبت نام در دوره بینگ ایکس پرو

2- احراز هویت ایرانی‌ها

احراز هویت؛ بیشترین زخمی که صرافی‌ها به ایرانیان زدند، دقیقا از این موضوع نشات می‌گیرد و اگر این موضوع نبود شاید می‌توانستیم بدون دغدغه در بیشتر صرافی‌های برتر جهان فعالیت کنیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این صرافی با داشتن حجم بالایی از معاملات در حال حاضر با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و ما می‌توانیم در این صرافی عضو شده و علاوه بر عضویت احراز هویت کنیم.

این صرافی اجازه احراز هویت به ایرانیان را می‌دهد و کاربران می‌توانند در این صرافی عضو شده و سپس احراز هویت کنند. این یعنی بالا بردن امنیت حساب که این مورد یکی از مهم‌ترین مسئله‌هایی است که فعالان بازار ارز دیجیتال باید بهش توجه کنند.

این مورد یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث شده تا ما صرافی بینگ ایکس را به عنوان بهترین جایگزین صرافی کوکوین معرفی کنیم.

3- قابلیت وارد کردن شماره تلفن ایران برای امنیت بالا

بله دقیقا درست خواندید، این صرافی قابلیت این را دارد که شماره ایران را وارد کرد تا امنیت حسابتان بالاتر برود. وقتی شماره تماس خودتان را به این صرافی برای بالا بردن امنیت حساب وارد کنید پیامکی از سمت این صرافی برایتان ارسال می‌شود و این یعنی صرافی با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و ایرانیان می‌توانند با وارد کردن شماره تماس خودشان امنیت حساب کاربریشان را بالا ببرند.

امیدواریم این موضوع برای همیشه صرفا برای بالا بردن امنیت حساب باشد و روزی نرسد که خود این شماره باعث شود که به ایرانی بودن ما حساس شده و حساب را بلوکه کند. البته این حرف صرافا یک گمانه‌زنی بد بود ولی چیزی که مشخص است و الان با آن مواجه هستیم این است که صرافی بینگ ایکس با ایرانیان مشکلی ندارد و بهترین جایگزین صرافی کوکوین می‌باشد.

ایرانیان می‌توانند بدون دغدغه در آن فعالیت کنند و اگر خلاف این اثبات شود قطعا خود صرافی یا دیگران در موردش حرف میزنند و اطلاع رسانی خواهند کرد!

4- پشتیبانی از جفت ارزهای فارکس، ارزهای دیجیتال و مشتقات به صورت همزمان

به جرات می‌شود گفت که این یکی از برترین امکاناتی است که این صرافی دارد و همزمان از انواع جفت ارزها پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا فعالان بازارهای فارکس و … نیز بتوانند با خیال راحت در این صرافی اقدام به خرید و فروش کنند و هیچ مشکلی در استفاده از جفت ارزها نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: مفهوم جفت ارز در فارکس

5- امکان کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس bingx

تصور کنید شما هم بتوانید مثل حرفه‌ای‌های بازار معامله کنید. به نظرتان چه اتفاقی می‌افتد؟ حتما خواهید گفت که در بیشتر معاملاتمان سود خواهیم برد و می‌توانیم وین‌ریت بالایی داشته باشیم. بله درسته دقیقا این اتفاق در کپی تریدینگ اتفاق می‌افتد ولی امّا و اگری دارد که در ادامه بهش خواهیم پرداخت.

کپی تریدینگ یعنی اینکه شما اکانتتان را جوری تنظیم می‌کنید که صرافی به صورت خودکار برای شما معامله انجام می‌دهد، آن هم از روی افرادی که در صرافی معاملاتشان وین‌ریت بالایی دارد. اگر این اتفاق بی‌افتد عملا شما می‌توانید بدون هیچ علمی درمورد ترید، همیشه در سود باشید که این موضوع یک مقدار بو دارد و نمی‌شود به آن  به این راحتی‌ها هم اعتماد کرد. با وجود خوب بودن این امکانات، پیشنهاد می‌کنیم اگر حرفه‌ای نیستید هرگز از کپی تریدینگ استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: کپی ترید در صرافی bingx – آموزش کپی ترید در صرافی bingx به صورت ۰ تا ۱۰۰

6- کاربری خیلی راحت و حجم معاملات فیوچرز در رتبه‌های اول

داشتن کاربری راحت یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک صرافی به حساب می‌آید و کاربران زیادی هستند که این موضوع را اولویت اصلی و اول خودشان قرار می‌دهند. اگر کاربری راحت و در عین حال با امکانات خوب در صرافی مد نظرتان است، قطعا این صرافی می‌تواند یک انتخاب برای شما باشد چون کاربری راحتی دارد و می‌شود بدون مشکل از امکانات این صرافی استفاده کرد.

  • حجم معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس به عنوان بهترین جایگزین صرافی کوکوین

این صرافی در معاملات فیوچرز جزو صرافی‌هایی است که بر اساس آمار سایت کوین مارکت کب در بین صرافی‌ها از امتیاز بالایی برخوردار است و این موضوع می‌تواند یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی باشد که باید به آن توجه کرد.

  • امکان انجام معاملات دمو کاملا نزدیک به واقعیت

شما در این صرافی معاملات دموی نزدیک به واقعیت بازار را می‌توانید تجربه کنید.

  • جابجایی سفارشات به صورت دستی روی چارت همانند متاتریدر

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای صرافی بینگ ایکس این است که شما می‌توانید بر روی چارت سفارشات خودتان را مانند متاتریدر جابه‌جا کنید. موردی که به جرات می‌شود گفت در بیشتر صرافی‌ها وجود ندارد و به نوعی این صرافی در این مورد پیش‌قدم شده و این امکان را به کاربر می‌دهد که بتواند بر روی چارت سفارشات خود را جابه‌جا کند.

7- پشتیبانی بینگ ایکس از زبان فارسی

صرافی بینگ ایکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید هم در سایت و هم در اپلکیشن این صرافی تجربه استفاده از زبان شیرین فارسی را تجربه کنید. این یعنی افرادی که سطح زبان انگلیسی بالایی ندارند هم می‌توانند بدون دغدغه در این صرافی اقدام به خرید و فروش کنند و هیچ مشکلی نداشته باشند.

معایب صرافی بینگ ایکس bingx

این همه از آش دهن سوز صرافی گفتیم و ماند معایب این صرافی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت تا دید بهتری نسبت به این صرافی داشته باشیم.

1- حجم معاملات کم در اسپات

این صرافی برخلاف فیوچرز حجم معاملات کمتری در بخش اسپات به خودش نسبت رقبا اختصاص داده است و براساس آمار در رتبه پایین قرار دارد در حالی که در فیوچرز از نظر حجم معاملات رتبه بالایی دارد که یکی از نقاط قوت این صرافی محسوب می‌شود.

2- رتبه پایین در معاملات اسپات

در حال حاضر این صرافی در بخش معاملات اسپات حجم نسبتا پایین‌تری نسبت به رقبا دارد ولی امیدواریم با گذشت زمان این موضوع بهتر شود.

3- امکانات کم در معاملات اسپات

شاید همین مورد باعث شده تا رتبه این صرافی ارز دیجیتال در اسپات پایین باشد؛ چون این صرافی در معاملات اسپات امکانات نسبتا کمی دراختیار کاربران قرار می‌دهد و دست کاربر در حالت اسپات در مقایسه با برخی صرافی‌های دیگر بازتر نیست.

نتیجه گیری برای بهترین جایگزین صرافی کوکوین

براساس بررسی‌های صورت گرفته و تجربه‌ای که در این مدت ما کسب کرده‌ایم صرافی بینگ ایکس بهترین جایگزین برای صرافی کوکوین است و شما می‌توانید با خیال راحت در این صرافی ثبت نام کرده و اقدام به خرید و فروش و معامله کنید.

توجه کنید که مزایایی که این صرافی دارد ما را قانع می‌کند که این صرافی را انتخاب کرده و در این صرافی اقدام به معامله گری کنیم. اگر سوال یا تجربه خاصی در مورد این صرافی دارید زیر همین مقاله در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا دیگران هم بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

با بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در سایت آکادمی شامی، می‌توانید همه اطلاعات لازم برای شروع و حرفه‌ای شدن در حوزه معامله‌گری را به دست بیاورید. پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره رایگان آموزش معامله گری کربن است. همچنین اگر نیاز به مشاوره دارید مشاوران آکادمی شامی آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما هستند. برای درخواست مشاوره، فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

5/5 - (2 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

اشتراگ گذاری مطلب:

سرفصل های مطلب

دیدگــــاه کاربــران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت اطلاعات جهت ثبت نام

بعد از تکمیل این فرم همکاران ما به زودی و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و می توانید از مشاوران ما یک آفر عالی جهت ثبت نام در وبینار دریافت کنید.

درخواست مشاوره رایگان ثبت نام در کربن پلاس

با تکمیل این فرم همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و یک تخفیف فوق العاده برای شما در نظر می گیرند.

×
ورود / عضویت
لطفا شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید (مثال: 09190000000) - ممکن است کد تایید ارسال شده در قسمت اسپم پیامک های شما قرار گیرد.
ورود شما به معنای پذیرش شرایط و قوانین می باشد