وبینار استراتژی‌های میلیونی (16 مرداد)
روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
به زودی تاریخ جدید وبینار اعلام می شود.
درخواست مشاوره ثبت نام در کربن پلاس (ویژه دوره کربن)
صرافی توبیت (Toobit) جدیدترین و بهترین صرافی برای ایرانی ها
لوگو آکادمی شامی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ورود / عضویت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو آکادمی شامی
ورود / عضویت
صرافی خارجی برای ایرانی ها

صرافی خارجی برای ایرانی ها – معرفی بهترین صرافی مناسب کاربران ایرانی

در این مقاله یک صرافی خارجی برای ایرانی ها معرفی می کنیم که احراز هویت اجباری ندارد، به ایرانی ها خدمات می دهد، از معاملات کریپتو و فارکس پشتیبانی می کند و...
اشتراک گذاری

همیشه یکی از دغدغه های معامله گران ایرانی استفاده از یک صرافی خارجی معتبر و مطمئن بوده که به ایرانی ها نیز خدمات ارائه دهد و آن ها را تحریم نکند. بسیاری از ایرانی ها از صرافی کوکوین استفاده می کنند اما به دنبال جایگزین آن هستند. ما نیز با توجه به این مشکلات صرافی های خارجی و امکانات کم صرافی های ایرانی، سعی کردیم به دنبال یک صرافی بدون احراز هویت باشیم.

بهتر است بگوییم صرافی که احراز هویت اجباری نداشته باشد و کاربر به اختیار خود این کار را انجام دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین جایگزین صرافی کوکوین و بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها را به شما معرفی و به طور مفصل آن را بررسی کنیم.

یک صرافی خارجی برای ایرانی ها

چرا از صرافی بینگ ایکس استفاده کنیم؟

کدام صرافی خارجی تحریم نیست؟ با تحقیق و بررسی تیم ما و تجربه استفاده از صرافی های مختلف، امروز می خواهیم درباره بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها (در زمان انتشار این مقاله) صحبت کنیم. صرافی که تیم ما با آن کار می کند و استفاده از آن برای ایرانی ها بسیار راحت است صرافی بینگ ایکس BingX می باشد. در ادامه اطلاعات صرافی بینگ ایکس را با هم مرور می کنیم.

تاریخچه صرافی بینگ ایکس، بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها

این صرافی کار خود را از سال 2018 شروع کرده، دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور قرار دارد و به بیش از 100 کشور در جهان خدمات ارائه می دهد از جمله ایران. مزایای بسیار زیاد صرافی بینگ ایکس باعث شده به سرعت بین معامله گران محبوب شود. با توجه به این که صرافی بینگ ایکس به ایرانی ها نیز خدمات می دهد و تحریمی اعمال نکره، در این 5 سال معامله گران ایرانی زیادی سرمایه خود را از صرافی های دیگر به این صرافی منتقل کرده و در آن ترید می کنند.

14 مزیت صرافی بینگ ایکس BingX

مزایای صرافی بینگ ایکس

از آنجایی که صرافی بینگ ایکس مزایای زیادی دارد و تعداد ارزهای دیجیتال قابل معامله در این صرافی بیش از 300 تا است، معامله گران زیادی به این صرافی اعتماد کرده و تریدهای خود را در آن انجام می دهند. البته به تعداد این ارزها به مرور اضافه می شود. در ادامه تعدادی از مزایای این صرافی را با هم بررسی می کنیم.

1. ورود با آی پی ایران

یکی از بی شمار مزایای صرافی بینگ ایکس به عنوان یک صرافی خارجی برای ایرانی ها این است که به آی پی کاربران حساس نیست و شما در حال حاضر می توانید بدون هیچ نگرانی با آی پی ایران وارد این صرافی شوید، ثبت نام کنید و معاملات خود را انجام دهید.

“برای ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کلیک کنید”

2. با تغییر آی پی مشکل ندارد

با توجه به این که ما ایرانی ها برای استفاده از بعضی سایت ها و پلتفرم ها از VPN استفاده می کنیم اما برای برخی دیگر نه، ممکن است شما فراموش کنید و با آی پی کشور دیگری وارد صرافی بینگ ایکس شوید. نیازی به نگرانی نیست؛ چون همانطور که پیش تر اشاره کردیم این صرافی به آی پی کاربران حساس نیست و حساب و سرمایه شما را بلوکه نمی کند.

البته در نظر داشته باشید که این در شرایطی است که آی پی شما نهایتا بعد از چند روز، یک بار تغییر کند. در صورتی که شما آی پی خود را در روز چندین بار تغییر دهید امکان بروز مشکل وجود دارد.

3. احراز هویت ایرانی ها

یکی از مواردی که صرافی بینگ ایکس را به بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها تبدیل می کند احراز هویت برای ایرانی ها است. در واقع بهتر است بگوییم صرافی بینگ ایکس یک صرافی بدون احراز هویت اجباری است. شما خودتان می توانید انتخاب کنید که احراز هویت انجام دهید یا نه.

4. ثبت شماره موبایل ایرانی

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن امنیت حساب شما می شود و مزیت بعدی که قابل توجه کاربران ایرانی قرار گرفته ثبت شماره موبایل با کد ایران است. شما به راحتی می توانید شماره موبایل ایران خود را در صرافی بینگ ایکس وارد کنید و برای کارهای امنیتی از قبیل ارسال کد، از ان استفاده کنید. این کار امنیت حساب شما را بالا می برد و نگرانی شما را نسبت به حساب خود کم می کند.

5. منوی فارسی در بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها

منوی فارسی صرافی بینگ ایکس بهترین صرافی برای ایرانی ها

چرا صرافی بینگ ایکس کاربردی ترین صرافی خارجی برای ایرانی ها است؟ زیرا برخی از معامله گرانی که هنوز به صورت کامل به اصطلاحات انگلیسی تریدینگ مسلط نیستند می توانند از منوی فارسی این صرافی استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای این صرافی پشتیبانی از منوی فارسی است که شاید خیلی از تریدرها به دنبال همچین امکانی باشند.

6. مشاهده موجودی به تومان

مورد بعدی که باعث می شود ما صرافی بینگ ایکس را به عنوان بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها معرفی کنیم به دلیل پشتیبانی از واحد کشور ما یعنی تومان است. با این قابلیت شما می توانید موجودی خود را به تومان مشاهده کنید. گر چه این احتمال وجود دارد که در تبدیل موجودی به تومان مقداری خطا وجود داشته باشد و دقیق نباشد.

7. پشتیبانی از معاملات کریپتو و فارکس به صورت همزمان

حالا دیگر رسیدیم به موارد جذاب تر که برای هر معامله گری مهم است. اگر بخواهیم یک صرافی خارجی برای ایرانی ها معرفی کنیم به سراغ صرافی بینگ ایکس می رویم. چون در کنار دیگر مزیت ها، می توانید هم معاملات کریپتوی خود را در این صرافی انجام دهید و هم معاملات فارکس.

جالب است بدانید صرافی BingX برای دومین سال متوالی به عنوان برترین صرافی سال از دید TradingView انتخاب شده که این خبر را می توانید از خود سایت تریدینگ ویو  بررسی کنید.

بروکر و صرافی خارجی برای ایرانی ها

8. حجم معاملات فیوچرز بین 5 رتبه اول

صرافی BingX در حجم معاملات فیوچرز غوغا کرده و در سایت کوین مارکت کپ حجم معاملات فیوچرز این صرافی را مشاهده کنید. با خیال راحت می توانید معاملات خود را در این صرافی انجام دهید. احتمالا تا اینجای مطلب فهمیده باشید که چرا صرافی بینگ ایکس را به عنوان بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها معرفی کرده ایم.

9. وصل شدن بینگ ایکس به تریدینگ ویو و مدیریت معامله در آن

چند صرافی معتبر می شناسید که امکان اتصال به تریدینگ ویو را داشته باشد و بتوانید معامله های خود را از داخل تریدینگ ویو مدیریت کنید و وارد صرافی نشوید؟ صرافی بینگ ایکس یکی از معدود صرافی هایی است که به تریدینگ ویو وصل می شوند. شما در این صرافی هر آنچه که برای معامله گری نیاز است را در دسترس دارید و می توانید از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اتصال بینگ ایکس به تریدینگ ویو – آموزش نحوه اتصال بینگ ایکس به تریدینگ ویو + ویدیو

10. وصل شدن به متاتریدر

یکی دیگر از امکانات صرافی بینگ ایکس اتصال به متاتریدر است که این امکان به تازگی به این صرافی اضافه شده است. این آپشن صرافی بینگ ایکس را به بهترین گزینه برای تریدرهای حوزه فارکس تبدیل می کند و تریدرها می توانند هم معاملات کریپتو و هم معاملات فارکس خود را از طریق این صرافی انجام دهند.

11. تخفیف 20 درصدی روی کارمزد همه معاملات

یک خبر خوب این که صرافی BingX علاوه بر کارمزد کمی که در معاملات شما دریافت می کند، همه کارمزدها را با 20% تخفیف محاسبه می کند. یعنی شما روی کارمزد همه معاملات خود 20% تخفیف دارید. البته همه کاربران شامل این تخفیف نیستند و از لینک های مخصوص باید ثبت نام کنید. برای شامل این تخفیف شدن می توانید از لینک زیر ثبت نام کنید.

“لینک ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با 20% تخفیف روی کارمزد معاملات”

12. جابجایی حد ضرر و تارگت ها به صورت دستی روی چارت

اگر بخواهیم تخصصی تر به امکانات این صرافی نگاه کنیم میتوانیم به جابجایی حد ضرر و تارگت ها به صورت دستی روی چارت اشاره کنیم. شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته اید خیلی سریع و راحت به صورت دستی تارگت های خود را جابجا کنید. این امکان در صرافی بینگ ایکس برای شما فراهم است.

13. کپی تریدینگ در بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها

کپی تریدینگ در بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها

مزیت بعدی صرافی بینگ ایکس امکان انجام کپی ترید است. بعضی از معامله گران دوست دارند دقیقا معاملات تریدرهای معروف را انجام دهند. برای استفاده از این امکان، خودتان باید تریدرها را بررسی کرده و با مسئولیت خود، این تریدرها را برای کپی تریدینگ انتخاب کنید. توجه داشته باشید که دیگر نمی توانید معاملات را به دلخواه خود تغییر دهید و هر تارگتی که تریدر انتخابی شما می گذارد برای شما نیز حساب می شود.

بیشتر بخوانید: کپی ترید در صرافی bingx – آموزش کپی ترید در صرافی bingx به صورت ۰ تا ۱۰۰

14. انجام معاملات دمو در بازار واقعی

در صرافی بینگ ایکس شما می توانید معاملات دمو را در بازار واقعی انجام دهید تا کامل مسلط شوید سپس با معاملات اصلی خود شروع کنید.

تعدادی از مزایای صرافی بینگ ایکس را به عنوان بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها برای شما توضیح دادیم و شما پس از بررسی های خود و انتخاب این صرافی برای تریدینگ می توانید از لینک زیر برای ثبت نام در صرافی بینگ ایکس وارد شوید.

“لینک ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با 20% تخفیف روی کارمزد معاملات”

برداشت از صرافی بینگ ایکس BingX (بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها)

در این صرافی با توجه به این که احراز هویت اجباری نیست می توانید بدون احراز هویت هم در صرافی بینگ ایکس فعالیت کرده و معامله گری کنید. همینطور بدون احراز هویت اجازه برداشت ارزها را دارید. سقف برداشت ارز دیجیتال از این صرافی بدون احراز هویت، 50 هزار دلار است. پردازش معاملات هم لحظه ای انجام می شود و برداشت ارزها در 10 دقیقه تایید می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش واریز و برداشت در صرافی bingx – آموزش واریز و برداشت در صرافی bingx به صورت گام به گام

کارمزد معاملات در صرافی بینگ ایکس

شما وقتی در صرافی بینگ ایکس معامله انجام می دهید به دو صورت از موجودیتان کارمزد کم می شود. اگر شما در نقش maker باشید (خودتان نقدینگی ایجاد کنید و از Limit استفاده کنید) کارمزد 0.02% محاسبه می شود. حالت بعدی زمانی است که شما از سفارش اشخاص دیگر استفاده می کنید (یعنی از Market استفاده می کنید). در این حالت کارمزد معاملات شما 0.04% محاسبه خواهد شد که با ثبت نام از طریق لینک زیر شامل 20% تخفیف کارمزد خواهید شد.

“لینک ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با 20% تخفیف روی کارمزد معاملات”

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس BingX

حال که صرافی بینگ ایکس را به عنوان بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها معرفی کردیم شاید برایتان سوال باشد که آیا این صرافی اپلیکیشن هم دارد؟ بله؛ شما می توانید علاوه بر وب سایت، از اپلیکیشن این صرافی که هم نسخه اندروید و هم نسخه IOS دارد استفاده کنید اما پیشنهاد ما استفاده از نسخه تحت وب است.

معاملات کریپتو یا فارکس؟

معاملات فارکس در صرافی بینگ ایکس

همانطور که گفتیم در این صرافی میتوانید هم معاملات کریپتو خود را انجام دهید هم معاملات فارکس. این صرافی از جفت ارز های فارکس نیز پشتیبانی می کند و تریدرها می توانند همزمان معاملات کریپتو و فارکس انجام دهند.

بیشتر بخوانید: مفهوم جفت ارز در فارکس

آیا صرافی بینگ ایکس پشتیبانی دارد؟

بله در حال حاضر پشتیبانی از طریق چت آنلاین و ایمیل امکان پذیر است. این صرافی پشتیبانی 24 ساعته دارد و در تلگرام و اینستاگرام دارای نمایندگی است که می توانید به زبان فارسی با نمایندگی در ارتباط باشید.

جمع بندی

در این مقاله صرافی بینگ ایکس را به عنوان بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها معرفی و به صورت کامل آن را بررسی کردیم. تیم ما قبل از معرفی این صرافی به شما کاربران و تریدرهای عزیز، آن را تست کرده و در آن ترید انجام داده تا از معتبر و مورد اطمینان بودن آن مطمئن شود.

مزایایی که در این مطلب گفته شد مشکل بسیاری از تریدرهای ایرانی را حل می کند و مشکلات صرافی های خارجی و ایرانی دیگر را ندارد. اگر سوالی در رابطه با این صرافی یا نحوه استفاده از آن دارید می توانید در همین صفحه به پشتیبان پیام دهید و پشتیبان های تیم ما به صورت رایگان به همه سوال های شما پاسخ خواهند داد. همچنین توصیه ما به شما برای راحتی کار، استفاده از دوره رایگان آموزش صرافی بینگ ایکس می باشد که توسط آکادمی شامی ارائه شده است.

در نهایت شما برای انتخاب صرافی مناسب برای معامله هایتان باید حتما تحقیقات لازم را انجام دهید و نسبت به نیاز خود مناسب ترین صرافی را انتخاب کنید. اگر شما هم با ما هم نظر بودید و به نظرتان بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها صرافی بینگ ایکس بود از لینک زیر وارد شوید و هر چه سریع تر از امکانات، آپشن ها و مزایای این صرافی بهره ببرید.

“لینک ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با 20% تخفیف روی کارمزد معاملات”

 

با بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در سایت آکادمی شامی، می توانید همه اطلاعات لازم برای شروع و حرفه ای شدن در حوزه معامله گری را به دست بیاورید. پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره رایگان آموزش معامله گری کربن است. همچنین اگر نیاز به مشاوره دارید مشاوران آکادمی شامی آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما هستند. برای درخواست مشاوره، فرم زیر را پر کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

درخواست مشاوره رایگان

صرافی خارجی برای ایرانی ها – معرفی بهترین صرافی مناسب کاربران ایرانی

در این مقاله یک صرافی خارجی برای ایرانی ها معرفی می کنیم که احراز هویت اجباری ندارد، به ایرانی ها خدمات می دهد، از معاملات کریپتو و فارکس پشتیبانی می کند و...
اشتراک گذاری
مطالبی که در این بخش یاد می گیرید!
با تخفیف کارمزد
ثبت نام در صرافی و بروکر

دیدگــــاه کاربــران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت اطلاعات جهت ثبت نام

بعد از تکمیل این فرم همکاران ما به زودی و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و می توانید از مشاوران ما یک آفر عالی جهت ثبت نام در وبینار دریافت کنید.

درخواست مشاوره رایگان ثبت نام در کربن پلاس

با تکمیل این فرم همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و یک تخفیف فوق العاده برای شما در نظر می گیرند.

×
ورود / عضویت
لطفا شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید (مثال: 09190000000) - ممکن است کد تایید ارسال شده در قسمت اسپم پیامک های شما قرار گیرد.
ورود شما به معنای پذیرش شرایط و قوانین می باشد